نارفیق بودی برام آهای رفیق

پیج رنک گوگل

پیج رنک سایت شما

پیج رنک

 
darkside
من آن ماهی افتاده بر خاکم...... تورا چونم موج دریا دوست میدارم

                     

رفاقتو تو حقه من امشب تموم کردی رفیق
گرفتی از من دستای عشقمونامرد نارفیق
دارم میبینم اون روزو، نه اون تورو بخواد نه تو
نه راهه برگشت واسه من، نه راهه جبران واسه تو

چه حالی داشتم، حاله اون روزامو داری تو الان
تو دسته من بود، دستای اون که تو دستته الان
یه روز به حرفم میرسی، امروزو یادت بمونه
رفتنی میره میدونم، محاله یارت بمونه

نارفیق بودی برام

نارفیق بودی برام آهای رفیقه بامرام
زخمه کاریتم نذاشته باله پروازی برام
دلتم خنک بشه، پره دستم جای تیغ
ضربه ی آخرتم، به هدف خورده دقیق





           
چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:, :: 1:30
moniy

درباره وبلاگ


به قول آجیم : with best wishes for you
نويسندگان
شوستان وبلاگ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک لفطا ما رو با عنوان darkside و آدرس darkside.LXB.ir لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو رو این پ
ایین بنویسید. اگه لینک ما تو سایت شما باشه  لینکتون به طور خودکار تو سایت ما قرار میگیره!!!!!







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 176
تعداد آنلاین : 1